کاریکاتور ماه رمضونی!!!!
posts
کاریکاتور ماه رمضونی!!!!

 


Powered by : قالب و كدهاي جاوا: قالبسرا

نظرات شما عزیزان:

Nahid
ساعت12:16---17 شهريور 1391
chera linkamo pak kardi??? mage chikar kardam???man ke behet sar mizanam ama eshkal nadare dastet dard nakune man nemipakamet shad bashi bye

sahra
ساعت15:33---30 مرداد 1391
slm manam linket kardam eydet mobarak
پاسخ:سلام مرسی عزیزم!!عید توهم مبارک!!


ناهید
ساعت13:32---28 مرداد 1391
Salam azizam bya be man sar bezan bebin dorost linket kardam?

مهدی
ساعت0:05---28 مرداد 1391
ببین من مطالبتو نخوندم ناراحت نشی نفرین کنی کامپیوتر جلو چشمم منفجر بشه کور بشم! به هر حال خواستی تبادل لینک کنیم یه ندا بده حله.
پاسخ:نه نناراحت شدم!!نه نفرین میکنم!!!اینام همش شوخیه!!!


الهه
ساعت22:51---19 مرداد 1391
جالب
ولی تکراری
حداقل برای من


setayesh
ساعت15:27---18 مرداد 1391
خیلـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــِی وبت باحاله

ستاره
ساعت19:47---14 مرداد 1391
سلام

خداییش خیلی جالب بود.من از عکسی که تا دقیقه نود دست از خوردن نمیکشن خیلی خوشم اومد.آخه خودمم اینجوریم


کیمیا
ساعت9:49---12 مرداد 1391
خیلی باحال بوووووووووووووود....!!!

مخصوصا اونی که مرده منتظر بود اذان شه بعد شلیک شه به سمت غذاها!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ar | چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, |


Close All